فروش لوازم خانگی به صورت کلی و جزئی به قیمت دبی

جارو برقی سطلی هیتاچی 2000 وات Hitachi CV-950Y


جارو برقی سطلی هیتاچی 2000 وات Hitachi CV-950Y

قیمت کلی محصول:430.000 تومان

پیش پرداخت:ندارد

درباره محصول:

جارو برقی هیتاچی مدل HITACHI CV-950Y


جارو برقی هیتاچی CV-950Y با توان 2000w یک جارو برقی با قدرت مکش بالاست که به لطف مخزن با ظرفیت بالای 18 لیتری در کنار قدرت بالای آن مناسب جارو کشی در منازل و اماکن بزرگ همانند مساجد و مدارس و کارخانجات می باشد. جنس فلزی مخزن، تمیز کردن و خالی کردن آن را آسان‌تر از همیشه نموده است و بدین ترتیب پس از پر شدن مخزن می توان آن را شستشو کرد تا کاملأ تمیز و بهداشتی شود. مخزن توسط فیلتر پارچه ای از قسمت موتور جدا شده است تا گرد و خاک داخل مخزن وارد موتور نشود. به فیلتر پارچه‌ای نیز سبدی متصل می باشد که از چسبیدن فیلتر به موتور در هنگام روشن بودن جاروبرقی جلوگیری می‌کند.
با استفاده از دو لوله پلاستیکی همراه دستگاه، می توان ارتفاع دسته را افزایش داد تا نیازی به خم شدن در هنگام جارو کشی نباشد. جار برقی هیتاچی دارای سه سری مختلف می باشد که هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارد. سری پارویی قابل استفاده برای سطوح مسطح و روی فرش می باشد. لوله باریک پلاستیکی جارو برقی را می توان برای جارو کردن درزها و شکاف های سطوح استفاده نمود. این جارو برقی دارای عملکرد دمیدن هوا به بیرون می باشد که با استفاده از این قابلیت می توان گرد و خاک نشسته بر روی سطح کتابها، میز و غیره را پاک کرد. جارو برقی هیتاچی دارای چهار چرخ بزرگ بسیار روان با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که باعث می شوند در هنگام جارو کردن، به راحتی جارو را به حرکت درآورد. جارو برقی هیتاچی CV950Y دارای سیم جمع کن دستی است که در هنگام عدم استفاده از آن می توان سیم را بر روی محل روی جارو برقی جمع کرد. توجه داشته باشید که دستگاه برای کاربرد تر و خشک ساخته نشده است و فقط برای جارو کردن سطوح خشک طراحی شده است. در ادامه هم با هم نگاهی خواهیم انداخت به قابلیت‌ها و امکانات بکار رفته در جارو برقی های سطلی هیتاچی، تهیه شده توسط فروشگاه لوازم خانگی برقی


مبلغ قابل پرداخت 2,860,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2057

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما